استقبال از آیفون ۱۲ اپل را به افزایش ۳۰ درصدی تولید واداشت

با افزایش تقاضا برای گوشی‌های هوشمند با پشتیبانی از شبکه 5G در اوج همه گیری کرونا، اپل برنامه تولید فشرده‌ای برای نیمه اول 2021 در پیش گرفته و قصد دارد تولید گوشی‌های آیفون را نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد افزایش دهد.

کوپرتینویی‌ها تصمیم گرفته‌اند در شش ماهه اول سال نو میلادی حدود 96 میلیون دستگاه آیفون تولید و به بازار عرضه کنند. اپل از تامین کنندگان خواسته تا برای 95 تا 96 میلیون آیفون از جمله آخرین گوشی‌های آیفون 12، آیفون 11 و آیفون SE قطعات مورد نیاز را تامین کنند.

از ابتدای سال گذشته تاکنون شایعه‌های مختلفی در مورد تلاش اپل برای معرفی نسخه جدید اپل تی‌وی منتشر شده است. به نظر می‌رسد کوپرتینونشین‌ها قصد دارند نسل جدید تلویزیون هوشمند خود را سال آینده میلادی روانه بازار کنند. با سریر دیجیتال همراه باشید.

نشریه آسیایی «Nikkei» به نقل از منابع آگاه خبر افزایش چشمگیر تولیدات آیفون ۱۲ را منتشر کرده و در کنار آن به احتمال معرفی اپل TV جدید در سال آینده پرداخته است. بر اساس این گزارش کوپرتینویی‌ها در کنار مهاجرت به چیپست‌های اختصاصی خود، از نسخه جدید اپل تی‌وی نیز رونمایی خواهد کرد:

«براساس اعلام دو منبع آگاه، اپل برنامه‌های گسترده‌ای برای تولید کامپیوترهای گران قیمت مک بوک پرو و آی‌مک پرو در سال 2021 دارد. این شرکت در نیمه راه مهاجرت از چیپست‌های اینتل به چیپست‌های اختصاصی مبتنی بر آرم است. اپل تاکنون سه مدل مک‌بوک با بهره‌مندی از چیپست قدرتمند M1 معرفی کرده است. مهاجرت کامل به چیپست‌های داخلی شرکت احتمالا حدود دو سال زمان می‌برد. یکی از منابع مطلع می‌گوید که غول فناوری ایالات متحده سال آینده میلادی روی نسخه جدید اپل تی‌وی کار می‌کند.»

از ابتدای سال جاری میلادی که کد مشاهده شده در نسخه بتا iOS 13.4 از تلاش کوپرتینونشین‌ها برای توسعه نسخه جدید اپل تی‌وی خبر داد تاکنون، شایعه‌های مختلفی در مورد این تلویزیون هوشمند اپل منتشر شده است.

اردیبهشت‌ماه امسال یکی از افشاگران معروف به نام «جان پروسر» ادعا کرده بود که نسخه جدید اپل TV 4K با چیپست قدرتمند A12X و حافظه 64 و 128 گیگابایتی معرفی می‌شود. با این حال، شایعه دیگری هم در همان بازه زمانی مطرح شد که ادعا می‌کرد اپل تی‌وی با چیپست A14 رونمایی خواهد شد.

جان پروسر در آخرین افشاگری خود اعلام کرده است که اپل تی‌وی با چیپست U1 با قابلیت پشتیبانی از التراباند معرفی می‌شود. به غیر از گمانه زنی‌ها در مورد چیپست، ظرفیت حافظه و اسم رمز «T1125»، اطلاعات دیگری در مورد اپل تی‌وی منتشر نشده است.

قیمت و موجودی بروز میباشد، سفارشات طبق روال ارسال خواهند شد
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.