اپل ثبت تصاویر سلفی دسته‌جمعی از راه دور را ممکن می‌کند

اپل اخیرا پتنتی را برای یک نرم افزار به ثبت رسانده که «سلفی‌های گروهی ترکیبی» تولید می‌کند. این نرم افزار می‌تواند راهی برای ثبت تصاویر سلفی گروهی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دوران بحرانی کنونی باشد.

بر اساس این پتنت، کاربران محصولات اپل که البته هنوز معلوم نیست آیفون یا آیپد مدنظر این شرکت است، می‌توانند از دیگران برای ثبت تصاویر سلفی گروهی دعوت کنند و این نرم افزار این عکس‌ها را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد و یک تصویر سلفی گروهی تکی تولید می‌کند. این تصویر سلفی می‌تواند شامل عکس‌ها، عکس‌های مربوط به ویدیوها و همچنین تصاویر از استریم زنده باشد.

کاربران می‌توانند علاوه بر تصویر سلفی اصلی، نسخه گروهی آن را نیز ذخیره کنند. افراد حاضر در عکس سلفی گروهی می‌توانند تصویر نهایی را اصلاح کنند که برای مثال می‌توان به تغییر جایگاه آن‌ها اشاره کرد.

در حالی که ثبت سلفی‌های گروهی ترکیبی یک ایده جالب برای دورانی محسوب می‌شود که به علت شیوع ویروس کرونا افراد باید از یکدیگر فاصله بگیرند، این ایده به طور خاص برای شرایط بحرانی کنونی به ذهن مهندسان اپل نرسیده است. این شرکت برای اولین بار ثبت چنین ایده‌ای را در سال ۲۰۱۸ درخواست کرده و در تاریخ ۱۳ خرداد به ثبت رسیده است.

شرکت‌ها روزانه پتنت‌های زیادی را در سراسر جهان به ثبت می‌رسانند، اما تضمینی برای استفاده از آن‌ها در دنیای واقعی وجود ندارد یا اینکه چندین سال طول می‌کشد تا ایده‌های جدید تجاری شوند. با توجه به این موضوع، شاید جدیدترین پتنت اپل وارد محصولات این شرکت شود و تضمینی وجود ندارد که بتوانیم در آینده از آن استفاده کنیم.

قیمت و موجودی بروز میباشد، سفارشات طبق روال ارسال خواهند شد
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.