سامسونگ سرویس اسمارت کیوسک را در ایران راه‌اندازی کرد

بروز رسانی سیستم‌عامل گوشی‌های هوشمند همواره یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران این گوشی‌ها است. چراکه با آپدیت صحیح سیستم‌عامل، عملکرد گوشی بهبود و امنیت آن نیز افزایش می‌یابد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی با آن مواجه هستند نحوه بروز کردن اندروید است. راه‌های زیادی برای آپدیت اندروید وجود دارد، می‌توانید به اینترنت وای‌فای متصل شوید یا به مراکز ارائه خدمات گوشی تلفن‌همراه مراجعه و با صرف هزینه دستگاه خود را آپدیت کنید. اما در کنار این‌ها، راه دیگری نیز به نام Smart Kiosk برای به‌روز کردن گوشی‌ها وجود دارد.

اسمارت کیوسک چیست؟

سامسونگ این سرویس را در بسیاری کشورهای دنیا راه‌اندازی کرده تا کاربران موبایل و تبلت سامسونگ بتوانند به‌راحتی سیستم‌عامل دستگاه‌های خود را بروزرسانی کنند. این سرویس در واقع کیوسکی است که به کمک یک کابل USB به تلفن یا تبلت سامسونگ متصل می‌شود. در وهله نخست، نسخه اندروید دستگاه را شناسایی می‌کند و به کاربر پیغام می‌دهد که نسخه فعلی آخرین نسخه است یا نیاز به آپدیت دارد. پس از آن نیز در زمانی کوتاه و باورنکردنی، جدیدترین نسخه موجود اندروید را در دستگاه نصب می‌کند.
smart kiosk

اسمارت کیوسک چه مزایایی دارد؟

برای اینکه با استفاده از اینترنت، کار به‌روز رسانی را انجام دهید، لازم است از اینترنت پرسرعت استفاده کنید و زمانی را برای این کار در نظر بگیرید که زمان اوج مصرف اینترنت نباشد تا بتوانید بیشترین پهنای باند را در اختیار داشته باشید. زمان موردنیاز برای آپدیت اندروید به ‌سرعت اینترنت بستگی دارد و ممکن است بین یک الی هفت ساعت به طول بینجامد. همچنین تمام عواملی که ممکن است پروسه دانلود و نصب را دچار مشکل کنند، باید کنترل شوند؛ به‌عنوان مثال شارژ گوشی نباید کمتر از هشتاد درصد باشد. اگر هم برای آپدیت کردن سراغ فروشگاه‌های موبایل می‌روید، مسئله حفظ امنیت محتوای دستگاه اهمیت پیدا می‌کند. در صورتی‌که در اسمارت کیوسک، هیچ‌کدام از این مشکلات وجود ندارد و تنها با اتصال یک کابل ساده، می‌توانید گوشی خود را بروز کنید.
کاربران تلفن‌های همراه و تبلت‌های سامسونگ می‌توانند با مرکز تماس موبایل (۴۲۱۳۲-۰۲۱) تماس بگیرند و از محل استقرار اسمارت کیوسک باخبر شوند و از سرویس ویژه Smart Kiosk بهره ببرند. کاربران می‌توانند با مراجعه به مراکز یادشده، دستگاه خود را به Smart Kiosk متصل و در زمان حداکثر ۱۵ دقیقه، اندروید خود را آپدیت کنند.

قیمت و موجودی بروز میباشد، سفارشات طبق روال ارسال خواهند شد
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.